הזמנות
איך מבצעים הזמנה באתר?
ההזמנה באתר שלנו פשוטה וברורה.
- תחילה, בחר/י את המוצרים אותם אהבת והוסף/י אותם ל"עגלת הקניות"
- היכנסי/ ל"עגלת הקניות" וודאי שכל הפריטים שבחרת אכן נמצאים בעגלה (מומלץ לוודא גם את הכמות של כל פריט ומידתו).
- במידה ואת/ה מעוניין/ת שנשים לב למשהו מסויים בהזמנה, תוכל/י להוסיף זאת בשדה המתאים.
- הקליק/י על "המשך לרכישה"
- כעת, הזן/י את פרטי ההזמנה ובחר/י שיטת משלוח.
- במידה ויש ברשותך "קוד קופון" יש להזין אותו בשדה "הנחה" ולהקליק על "הפעל" לעדכון המחיר הסופי.
- הקליק/י על " המשך לשיטת התשלום"
- בראש העמוד מוצגת ההזמנה עד כה
- בחלק התחתון של העמוד ניתן לבחור האם את מעוניינ/ת שתחת המשתמש שלך תישמר הכתובת איתה את/ה מזמינ/ה כעת או כתובת אחרת .
- הקליק/י על "השלם הזמנה"
- הזינ/י את פרטי חיוב האשראי ואשרי את התשלום.
- כעת תוכל/י לראות את מספר ההזמנה, אישורה וסיכומה
במקביל, תקבל/י מייל עם אישור ההזמנה, בו יהיה קישור שבאמצעותו תוכלי לעקוב אחר סטטוס ההזמנה.
עכשיו נותר רק לחכות לקבלת המשלוח :)
איך לממש קופון הנחה?
לאחר שבחרת את כל המוצרים אותם אהבת יש להיכנס ל"עגלת הקניות". הקליק/י על "המשך לרכישה" ותוכל/י לראות שתחת הפריטים ב"עגלת הקניות" ישנו שדה "הנחה", יש להזין את קוד הקופון שברשותך וללחוץ "הפעל" על מנת שהמחיר הסופי יתעדכן.
האם יש צורך להירשם לאתר בכדי לבצע הזמנה?
אין צורך להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה. למרות זאת, אנו ממליצים להירשם מכיוון שכך תוכל/י להישאר מעודכנ/ת אודות המבצעים שלנו והקולקציות החדשות. בנוסף, ההרשמה תחסוך לך את זמן הזנת הפרטים ברכישה הבאה ותאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ובפריטים שאהבת ב-Wishlist.
האם הרכישה באתר מאובטחת?
כמובן, התשלום באתר שלנו מאובטח ועומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר (SSL), זוהי שיטת אבטחה מהנפוצות בעולם שמונעת מגורמים זדוניים ליירט מידע רגיש ולעשות בו שימוש כלשהו. כך שפרטי כרטיס האשראי שלך מוצפנים ובטוחים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על-ידי גורם שלישי. תוכל/י לראות בעת הרכישה שכתובת האתר מתחילה ב- https:// (S = Secure) מה שמאמת את אבטחת התשלום ומבטיח שהקניה נעשית בצורה המאובטחת והחסוייה ביותר.
מהי מדיניות החלפות והחזרות המוצרים באתר?
על מנת לקרוא את מדיניות ההחלפות וההחזרות של המוצרים יש ללחוץ כאן.
האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר תוך 14 יום מיום קבלתם, זאת בתנאי שלא נעשה בהם כל שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה. פריטים שנרכשו בסייל או במבצע ניתנים להחלפה תוך 5 ימים בלבד מיום קבלתם.
את הפריטים ניתן להחזיר באמצעות דואר רשום כאשר הלקוח יישא בעלות המשלוח. כמו- כן, המשלוח יהיה באחריותו של השולח (אנו ממליצים לשלוח בדואר רשום לצורכי מעקב חבילה).
למידע מלא על מדיניות החלפות והחזרות לחץ כאן
איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה?
לאחר השלמת הרכישה באתר תקבל/י מייל הכולל את פרטי ההזמנה וסיכומה. בנוסף, תקבל/י את מספר ההזמנה (מתחיל בסולמית) וקישור אליה על מנת שתוכל/י לצפות בפרטיה ובסטטוס בו היא נמצאת.
מהם אמצעי התשלום שדרכם ניתן לשלם?
ניתן לשלם באמצעות Paypal או בכרטיסי אשראי: MasterCard, Visa, American Express וישראכרט.
האם ניתן לארוז למתנה?
כל התכשיטים שלנו מגיעים אלייך בשקית וקופסת מתנה, (ניתן לארוז בהזמנה אחת עד 2 קופסאות בלבד .)
התכשיטים יכנסו לקופסא ארוזים בשקיות שקופות אטומות לאוויר על מנת לשמור עליהם בבטחה עד שיגיעו אלייך
משלוחים
ביצעתי הזמנה, כיצד אדע את מצב ההזמנה?
לאחר ביצוע ההזמנה אנו שולחים אלייך עדכונים על השלמת תשלום ההזמנה בהצלחה ולאחר מכן עדכון כאשר החבילה מועברת אל חברת השליחויות.
מה עלות המשלוח?
עלות המשלוח הינה 35 ש"ח.
בקנייה מעל 349 ש"ח המשלוח חינם :)
תוך כמה זמן אקבל את הפריטים שהזמנתי?
הזמנתך תישלח באמצעות חברת משלוחים שתביא את התכשיטים עד לביתך!
זמן הכנת המשלוח הינו עד 5 ימי עסקים מרגע אישור התשלום.
ברגע שהחבילה יוצאת לדרך תקבל/י עדכון מאיתנו שהזמנתך בדרך אלייך ובשלב הבא חברת המשלוחים תיצור עימך קשר למסירת החבילה. זמני המשלוח הינם מרגע שליחת החבילה.
זמני המשלוח מרגע שליחת החבילה -
עד 5 ימי עסקים לערים מרכזיות.
עד 8 ימי עסקים לערים מרוחקות מושבים וקיבוצים.
ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים התלויים בחברת המשלוחים ולכן אינם בשליטתנו.
למידע מלא על מדיניות המשלוחים יש ללחוץ כאן
במידה וביצעתי הזמנה ולא אספתי אותה מכל סיבה שהיא האם ניתן לשלוח אותה שנית?
במידה שביצעת הזמנה אך חברה המשלוחים לא הצליחה למסור את החבילה בהצלחה והיא הוחזרה אלינו, צרי עמנו קשר ונשלח את החבילה פעם נוספת. שליחת החבילה פעם נוספת תהיה כרוכה בתשלום (עלות 35 ש"ח) מצד הלקוח.
חומרים ואחריות
מאילו חומרים עשויים התכשיטים?
התכשיטים שלנו עשויים כסף סטרלינג 925 ופליז בציפוי זהב, כל התכשיטים שלנו מיועדים לאלרגניים והינם ניקל פרי.
את הפירוט אודות החומרים מהם עשוי כל תכשיט תוכלו לראות בעמוד של כל פריט.
כיצד ניתן לשמור על התכשיט?
בעיקר לענוד אותם, כסף שנשמר מעל מספר חודשים בקופסא עשוי להתחמצן ויצטרך ניקוי. לכן המלצתנו היא בעיקר לענוד את התכשיטים ולהנות מהם
כללי
כיצד ניתן להתעדכן על המבצעים וההטבות של "Besso"?
אנחנו מזמינים אותך להישאר מעודכנ/ת באמצעות הצטרפות לניוזלטר שלנו
בנוסף, אפשר לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם
אם יש לי שאלה בנוגע למוצר אל מי עליי לפנות?
כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
- WhatsApp שירות הלקוחות שלנו במספר: 054-4378193
- אימייל ליצירת קשר: service@besso-jewelry.com
איך אוכל לדעת איזה אורך של צמיד יתאים לי?
ישנם שלושה אורכים בפירוט כל מוצר (14 ס"מ/ 16ס"מ/ 18 ס"מ) כאשר המידה הממוצעת הינה 16 ס"מ. במידה שקיים צורך במידה שאינה אחת מהאפשרויות הנתונות צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לך להתאים את המידה הנכונה לך ולבצע את ההזמנה כראוי.
איך אדע איזו מידת טבעת תתאים לי?
את/ה מוזמנ/ת ללחוץ כאן ולקרוא את מדריך המידות שלנו, אם את/ה מעוניינ/ת בהכוונה אישית, את/ה מוזמנ/ת ליצור עמנו קשר ונלווה אותך עד למציאת המידה המתאימה לך ביותר.
איך אדע שאורך השרשרת מתאים לי?
בדיוק בשביל זה כתבנו את מדריך המידות המפורט והברור שלנו במידה ואת/ה זקוק/ה לעזרה בהתאמת אורך השרשרת אנחנו כאן צרי עמנו קשר.
התכשיט שרציתי אזל מהמלאי, איך אוכל להתעדכן כשיוחזר למלאי?
תוכל/י להבחין שבחלון המוצר ישנה תיבה בה תוכל/י להזין את כתובת המייל שלך וכאשר המוצר בו התעניינת יחזור למלאי תקבלי מייל עדכון שכעת את/ה יכול/ה להזמינו. בנוסף, את/ה מוזמן ליצור עמנו קשר מאחת מהדרכים הבאות :
- WhatsApp שירות הלקוחות שלנו במספר 054-4378193
- אימייל ליצירת קשר: service@besso-jewelry.com
ואנחנו נבדוק יחד איתך האם התכשיט אותו רצית חזר למלאי